Vânzări persoane juridice
La Fly Music avem resursele necesare pentru a servi orice nevoie audio profesională a persoanelor juridice – companii private, instituții publice sau profesii liberale – cu bugete de achizitii anuale de cel putin 100.000 lei. Cand ești un astfel de cumpărător, știm prea bine că ai anumite nevoi speciale. De aceea, le vom trata într-un mod la fel de special: cu manager de cont dedicat, cu soluții personalizate cerințelor tale, cu termene de plată avantajoase. Obiectivele noastre? Să-ți oferim o mână de ajutor în dezvoltare, în ținerea costurilor sub control, în creșterea eficienței.
Printre serviciile dedicate persoanelor juridice numărăm:
Achiziții SEAP/SICAP
Pentru instituțiile publice punem la dispoziție orice produs de pe magazinul nostru www.fly-music.ro. Astfel puteți face achiziții publice directe prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice "SICAP".
Procedura este foarte simplă:
1. Ne trimiteți prin email o solicitare de achiziție pentru SICAP
2. Un consultant Fly Music o să vă ofere prețurile produselor precum și confirmarea existenței produselor pe platforma SICAP.
3. Plățile se efectuează în contul de Trezorerie vizibil pe factură în termenul de plată stabilit.
Pentru a demara procesul de achizitie institutiile publice ne pot contacta pe adresa de email sicap@flymusic.ro
Achiziții START-UP / Fonduri Europene
De-a lungul anilor, Fly Music a colaborat cu success cu peste 100 de firme având proiecte Start-Up sau cu Fonduri Europene și asta ne oferă expertiza necesară pentru a-ți asigura succesul proiectului tău.
Cum vă putem ajuta:
- Identificarea nevoilor tehnice: Înainte de a face o listă efectivă de produse, la cerere, consultanții noștri te pot ajuta să identifici produsele cele mai potrivite proiectului tău în funcție de cerințele tale, în limita bugetului și cerințelor finanțatorului.
- În functie de domeniul de activitate, vă recomandăm echipamentele potrivite nivelului dorit.
- Consultanță în intocmirea tuturor documentelor precum: bugetare pe elemente, oferte de preț întocmite conform cerințelor finanțatorilor, punerea la dispoziție a tuturor documentelor de achiziții cerute, contract, facturi, certificat constatator, documente tehnice, procese verbale, certificate de conformitate ți garanții, etc.
- La cerere, suport tehnic pentru punerea în funcțiune a produselor și utilizarea sumară a acestora.
- Discount de cantitate pe proiect față de prețurile de listă ale echipamentelor în funcție de brandurile și produsele alese.
- Legătură directă cu un consultant personal Fly Music, care va fi alături de dvs. pe toată perioada proiectului
- Posibilitatea testării echipamentelor înainte de achiziție, în showroom-urile Fly Music
- Comunicăm direct cu consultantul dumneavoastră pe proiect, pentru a asigura buna desfășurare a acestuia, dacă este cazul.
- Lucrăm direct cu sute de producători și furnizori, ca distribuitor exclusiv sau dealer autorizat – acest lucru va facilita un preț foarte bun, suport tehnic și livrare rapidă.
- Putem furniza orice echipament solicitat, chiar dacă acesta nu se află pe site-ul nostru astfel încât să vă putem ajuta cu proiectul integral.
Pentru a discuta cu un reprezentant Fly Music despre proiectul dvs. contactați-ne prin e-mail la contact@fly-music.ro sau telefonic la numărul 0374 494 494.
Manager cont dedicat
Pentru orice are legatură cu Fly Music, vei avea propria ta persoană de legatură. Această persoană (managerul tău de cont) te va asista de câte ori ai nevoie ca să identificați împreună cele mai bune soluții, imediate sau pe termen mediu si lung.
Asistența Post-Vânzare
Suntem la un telefon sau un mesaj distanță pentru rezolvarea oricăror situații apărute după ce au ajuns la tine produsele și echipamentele achiziționate de la noi. Managerul tău de cont îți va sări în ajutor când e vorba de garanții, de service sau de orice alte circumstanțe legate de folosirea produselor și echipamentelor cumpărate.
Termene Avantajoase de Plată
Știm că uneori, între momentul în care ai nevoie de un anume echipament și momentul în care fondurile primite prin finanțare sunt disponibile poate să existe un timp de așteptare neplăcut, care uneori poate bloca întregul proiect. Așa că noi îți oferim termene de plată care îti permit să pui echipamentele în funcțiune cât mai curând fără a-ți cauza stres.